elevatorpitch

ELEVATORPITCH? WAT IS DE STRUCTUUR VAN EEN  GOEDE PITCH?

VERKOPEN! Nee , fout, sorry ……veel van mijn trainees denken dat pitchen gaat over het verkopen van jezelf , product of dienst maar dat is een station te ver.

Pitchen of de Elevatorpitch gaat over het RAKEN van je luisteraar.

Waarom? Om een emotie op te wekken zodat iemand bereid is met je in gesprek te gaan.Een pitch heeft dus als uitgangspunt in gesprek te raken zodat iemand iets wil gaan DOEN met jouw informatie.

Het uitgangspunt van pitchen zal in tweede instantie niet moeten gaan over wat jij allemaal wilt vertellen maar wel over wat jij wilt dat iemand gaat ONTHOUDEN! Dit bereik je door kort en kernachtig te zijn zodat jouw luisteraar de spanningsboog in het verhaal kan vasthouden.

Hieronder de structuur van een elevatorpitch speciaal ingericht op de psychologie van jouw luisteraar en met als doel je luisteraar te RAKEN, zo krijg je iemand in beweging voor jou.

  1. Passie
  2. Probleem/ behoefte (The Why?)
  3. Product (oplossing)
  4. Effect
  5. Afsluiting/ interactie.

Wil je weten hoe je deze volledig kunt invullen naar jouw product, dienst, idee of sollicitatie pitch? ELEVATORPITCH van Pitchyou.nl

Vul voor elk segment twee maximaal drie zinnen in , zo blijf je kort en kernachtig en binnen de 50 seconden. Pitchen gaat tenslotte over het kort en to the point verwoorden van jouw verhaal

ELEVATORPITCH: PASSIE> PROBLEEM/BEHOEFTE> PRDUCT> EFFECT> INTER-ACTIE AFSLUITING

Bestel hieronder mijn PDF BESTAND met volledige uitleg en tips en tricks  om deze structuur je eigen te maken. Ben je professional en wil jij jezelf verkopen? Of ben je zelfstandige en heb je een geweldig product/dienst of idee? Dan is een goede pitch een MUST!

Bestel mijn pitchstructuur als PDF BESTAND Hier leer je hoe je ervoor zorgt dat mensen werkelijk geïnteresseerd naar je kunnen luisteren en voor je aan de slag gaan!

You are using the BNS Add Widget plugin. Thank You!