pitch

Pitch, Wat is een goede pitch?

Pitch

In 60 minuten jouw pitch via SKYPECOACHING zo vanaf je bank of werkplek met pitchexpert Roeselien Wekker! Pitchen is de manier om jezelf, product of dienst goed te presenteren.

Krijg je weleens deze vragen op een netwerkbijeenkomst?

  • Wat doe je ,
  • Wie ben je,
  • Wat maakt jou uniek?

Speel je met het idee om dit jaar mee te doen aan pitchpresentaties? Zorg dan dat je echt goed voorbereid bent! Je krijgt maar één kans!

Wat is de toegevoegde waarde van jouw idee of welk probleem los jij op? Probeer hier nu eens ter plekke antwoord op te geven…….Lukt het jou?

  • Zonder haperingen
  • Zonder twijfel
  • Geloof je 100% wat je zegt?
    Soms, niet echt, nee…….

In 60 minuten skypecoaching zo vanaf je bank of werkplek van Pitchexpert Roeselien Wekker. Samen creëren we jouw sterke powerpitch geschikt als basis voor elke pitch situatie. BETAALCODE Powerpitch 60/60 


Na het inwisselen van de powerpitch betaalcode is het antwoord zeker een JA! In 60 minuten skypecoaching zo vanaf je bank of werkplek heb jij een verhaal waarbij jij:

  • Mensen kunt raken
  • Jezelf volledig authentiek presenteert
  • Overkomt op anderen zodat ze je begrijpen!

De investering is 1 euro per minuut en wat het oplevert is veel meer klanten en betere reacties wanneer jij met passie inhoudelijk sterk over jezelf, product/dienst of idee kunt praten!

Na deze skype coaching enthousiast geworden over pitchen? Vraag dan een vrijblijvende intake aan voor een één op één coachingsgesprek. Hier gaan we dieper in op gericht pitchen. Elke doelgroep en situatie vraagt om een andere insteek. Uitgangspunt is dat jij de luisteraar weet te raken met je verhaal zodat hij/zij voor jou in beweging wil komen!


Pitchen is niet verkopen maar raken!

pitch

Pitch! Verkopen door te raken!

Pitch! Elevatorpitch en Pitchen voor financiering.

Wat doe je, wie ben je, wat drijft je? Een vraag die zeer regelmatig gesteld wordt en op een netwerkbijeenkomst  of sollicitatie vraag nummer één zal zijn.

Het blijft enorm lastig hier een kort en kernachtig antwoord op te geven. De grootste reden hiervoor is dat er gewoonweg niet goed genoeg over na is gedacht. Er wordt geen aandacht aan besteed. Hierin is Pitch You ! gespecialiseerd. Een perfecte pitch is een must voor iedereen die succesvol wil zijn. Waarom? Het is de kans jezelf neer te zetten op een manier die mensen zullen onthouden en waarna ze aan de slag willen gaan met jouw informatie.

De elevatorpitch wordt vaak gezien als een plat sales praatje. Wanneer jij beseft dat het niet gaat om het verkopen van een product maar om het RAKEN van je luisteraar is jouw pitch ineens een onmisbare boodschap waar je aandacht aan wilt besteden. Tijdens de coach en trainingsessies werken we aan jouw POWERPITCH :

  • Een pitch die ontstaat vanuit passie
  • De structuur van een pitch
  • Niet verkopen maar raken
  • Presentatie skills, het overbrengen van jouw verhaal
  • De meest voorkomende valkuilen, het voorkomen van een black-out


Pitchen voor investeerders

Dit vraagt veel meer dan de elevatorpitch. Hier wil de potentiële investeerder een aantal cruciale punten van jou weten. Belangrijk daarbij is zeker de inhoud en de structuur van je pitch, maar nog meer de wijze hoe je dit overbrengt. Tijdens de coaching en trainings sessies gaan wij werken aan:

  • Overtuigen en de gunfactor vergroten
  • Een krachtig persoon neer zetten die het product/ dienst kan vertegenwoordigen
  • Storytelling invoeren binnen je pitch
  • Jargon kunnen vervangen met woorden die raken
  • Beinvloeden op een manier die authentiek is.

Een volgend punt waar de potentiële investeerder op zal hameren is het verdienmodel en de strategie. Hij wil alle ins & outs boven tafel krijgen. De antwoorden kun je voorbereiden als je de vragen kunt voorspellen.

 

Vooruitdenken zodat niemand meer om je heen kan is zeker een belangrijk onderdeel waar wij mee aan de slag gaan.

 

elevatorpitch

Elevatorpitch? De structuur van een pitch die raakt!

ELEVATORPITCH? WAT IS DE STRUCTUUR VAN EEN  GOEDE PITCH?

VERKOPEN! Nee , fout, sorry ……veel van mijn trainees denken dat pitchen gaat over het verkopen van jezelf , product of dienst maar dat is een station te ver.

Pitchen of de Elevatorpitch gaat over het RAKEN van je luisteraar.

Waarom? Om een emotie op te wekken zodat iemand bereid is met je in gesprek te gaan.Een pitch heeft dus als uitgangspunt in gesprek te raken zodat iemand iets wil gaan DOEN met jouw informatie.

Het uitgangspunt van pitchen zal in tweede instantie niet moeten gaan over wat jij allemaal wilt vertellen maar wel over wat jij wilt dat iemand gaat ONTHOUDEN! Dit bereik je door kort en kernachtig te zijn zodat jouw luisteraar de spanningsboog in het verhaal kan vasthouden.

Hieronder de structuur van een elevatorpitch speciaal ingericht op de psychologie van jouw luisteraar en met als doel je luisteraar te RAKEN, zo krijg je iemand in beweging voor jou.

  1. Passie
  2. Probleem/ behoefte (The Why?)
  3. Product (oplossing)
  4. Effect
  5. Afsluiting/ interactie.

Wil je weten hoe je deze volledig kunt invullen naar jouw product, dienst, idee of sollicitatie pitch? ELEVATORPITCH van Pitchyou.nl

Vul voor elk segment twee maximaal drie zinnen in , zo blijf je kort en kernachtig en binnen de 50 seconden. Pitchen gaat tenslotte over het kort en to the point verwoorden van jouw verhaal

ELEVATORPITCH: PASSIE> PROBLEEM/BEHOEFTE> PRDUCT> EFFECT> INTER-ACTIE AFSLUITING

Bestel hieronder mijn PDF BESTAND met volledige uitleg en tips en tricks  om deze structuur je eigen te maken. Ben je professional en wil jij jezelf verkopen? Of ben je zelfstandige en heb je een geweldig product/dienst of idee? Dan is een goede pitch een MUST!

Bestel mijn pitchstructuur als PDF BESTAND Hier leer je hoe je ervoor zorgt dat mensen werkelijk geïnteresseerd naar je kunnen luisteren en voor je aan de slag gaan!

You are using the BNS Add Widget plugin. Thank You!